Za nepunih 10 meseci rada Kontakt centra republičkih inspekcija, primljeno je i obrađeno oko 15.500 predstavki, najviše u okviru nadležnosti tržišne, sanitarne, poreske inspekcije i Inspektorata za rad.
Usled pandemije Covid-19, veliki broj predstavki odnosio se na nepoštovanje epidemiološko-sanitarnih mera u tržnim centrima i ugostiteljskim objektima, kao i nepoštovanje radnog vremena.
Od početka 2021. godine građani su se uglavnom žalili na nemogućnost korišćenja bolovanja, probleme sa dobijanjem ugovora o radnom angažovanju, neizdavanje fiskalnih računa i prodaju robe ispred lokala. U tom periodu stiglo je blizu 700 predstavki, uglavnom iz nadležnosti Poreske inspekcije i Inspektorata za rad.
Kontakt centar strankama pruža pravnu podršku i druge informacije, a građani i privreda se pozivaju da prijave svaku uočenu nepravilnost preko forme na adresi https://inspektor.gov.rs/submission
Izvor: inspektor.gov.rs